Volgers

zondag 19 september 2010

Challenge gek op copic

Hallo,

Deze kwam ik tegen op de blog van gekopcopic,de challenge was oranje en geel.
Moet eerlijk zeggen het zijn niet mijn favoriete kleuren, vond het heel erg moeilijk om het te combineren.

Wilde namelijk niet dat het letterlijk een zee van geel werd.
Maar de kleurstelling is mooi rustig gebleven.

Copickleuren: E00,R20,E47,E43,Y11,15,17,YR16,07,04
Het geheel natuurlijk afgemaakt ,met bijpassend papier en lintjes,bloemetjes.

En niet te vergeten een Martha stewart pons, dat hoorde er gewoon bij.
Op naar mijn volgend projectje.......
Groetjes Ginette

1 opmerking:

  1. wauw, wat een lieverdje, ik ben ook niet zo gek op deze kleuren, maar ik vind dat jij er een mooi geheel van hebt gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen