Volgers

donderdag 23 februari 2012

Butterflies

Hallo allemaal,

Ja eindelijk een werkej van mij weer klaar. Dit was wel een ontzettend leuke challenge door moedershobby paleis. Een kaart maken met bloemen of vlinders. en ja,ik ben wel wat vlindergek, dus ben gelijk aan de slag gegaan. Heb de vlindertjes bewerkt met embossingpoeder voor een extra effect. Daarnaast de achtergrond van het papier heb ik ook geembost met de poeder.




Een mooie mal gebruikt van cheery linn en natuurlijk een magnolia met een vlinder....
Kon niet mooier vond ik.

En heb mijn favoriete kleuren gebruikt paars.....(copic: v20,25,E000,00,01,T1,3,5)

Op naar mijn volgend projectje...

Groetjes Ginette

9 opmerkingen:

  1. wauw, wat een beauty, zo mooi met de vlinders en de schitterende mal van Cheery Lynn.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze toch mooi de vlinders van Cheery lynn gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Mooie kleuren en lekker veel bling, bling!
    En inderdaad voldoende bloemen en vlinders, prachtig hoor!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heel lastig om bij jou een bericht achter... ik ben er een hele tijd druk mee geweest door die dubbele woord ferificatie. Je kan er ook voor kiezen om de berichten eerst toestemming te geven.

    Door deze toestand ben ik helemaal vergeten te laten weten dat ik het super leuk vind dat je meedoet met de challenge van moeders Hobbypaleis. Deze kaart past echt super geweldig in het thema!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart is het geworden Ginette!
    Fijn dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs van Sieta

    P.S. Ginette je hebt je woordverificatie aan staan. Misschien weet je dat zelf niet, maar het zou fijn zijn als je hem uitzet, zodat een ieder zonder die vervelende code een reactie bij je achter kan laten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,als het goed is heb ik het nu uitgeschakeld .Bedankt voor de tip.

      Groetje Ginette

      Verwijderen
  6. Wat een gave leuke kaart Ginette, leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje, heel mooi die vlinders.
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van Moeders Hpbbypaleis.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge van MHP!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen