Volgers

zaterdag 11 mei 2013

Moederdag en een cadeautje..


Hallo allemaal,
Ik heb voor jullie een verrassing..
omdat het morgen moederdag is heb ik voor jullie een ...
patroon van een Taartkaart...
Hopelijk kunnen jullie het goed gebruiken..
Ben zeer benieuwd naar jullie kaarten...

Heerlijk afwerken met pareltjes,lint...
en mijn nieuwe favoriet Frantage... 

De basis van de kaart is ; 13,5 cm x 27 cm
De strookjes dessin:
13cmx 5 cm
9cmx 4 cm
4cmx 3cm
Mochten er vragen stel ze gerust..

 De lieve bildmalarna...heerlijk aan het kleuren geweest met twinkling H2O..
en kleine accentjes met Glossy accents..
Ik heb haar gekleurd op stempellinnen, ik vind dit een super leuk product..

Hopelijk heb ik jullie weer geinspireerd..
Wens jullie fijn weekend en voor de moeders onder ons...
Een fijne Moederdag...

Groetjes Ginette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten