Volgers

zondag 16 juni 2013

Happy Birthday..

Hallo allemaal,

Weer een nieuwe kaartje van mij...
Ben heerlijk aan het kleuren geweest met de nieuwe Magnolia's..
Ze zijn weer zo lieff..

Ja.. en niet te vergeten heerlijk bezig geweest met Frantage..
Zo mooi spul om mee te werken..ik vind eigenlijk dat iedereen dat wel als standaard moet hebben..
Daarnaast ben ik heerlijk aan het werk geweest met de Bowdabra..organza lint en brads..

O... en hebben jullie die lieve hartjes gezien..die zijn ook verkrijgbaar in de webshop van Cardsundmore..
En ja..ik ben toch aan het proberen geweest om zelf mooie roosjes te maken met een Joy die..
Ik moet zeggen ik vind ze goed gelukt...


Vergeet niet even te kijken in de webshop van Cardsund more..
Ze hebben ook de nieuwe Joy artikelen erin staan..
En ze hebben een groot ,"Ik wil hebben gehalte"...
Hopelijk heb ik jullie weer nieuwe ideetjes gegeven..
Met veel Groetjes Ginette




Geen opmerkingen:

Een reactie posten