Volgers

woensdag 18 mei 2011

Butterflies

Hallo allemaal,

Heerlijk weer aan het knutselen geweest. Ik had het idee opgevat om iets met een stuk karton te doen.Vroeger heb ik hier ooit eens een scrap boekje meegemaakt. Dus ik dacht waarom verwerk ik het niet eens in een kaartje.Ik heb het stukje karton geverfd met witte verf en vanuit daar ben ik verder gaan werken.



Moet eerlijk zeggen op een gegeven moment is het een beetje uit de hand gelopen. Wat een kaartje had moeten zijn is een kaart geworden.Heerlijk gebruikt van natuurlijke kleuren en materialen. Niet te vergeten een onvermijdelijke super mooie pons van Martha Stewart.
mooie creatable van marianne design (butterflies). Lieve bloemetjes van wild orchid en heb je uiteindelijk een super mooi resultaat.

Copic kleuren: E00,31,33,35,42,43,40,50,51,53,R20,Y21,26,W0,1
Distress inkt: walnut stain


Hopenlijk heb ik jullie weer voldoende geinspireerd en krijgen jullie ook zin om weer aan de slag te gaan. Want of het regent of mooi weer is,knutselen kan altijd.

Groetjes Ginette







1 opmerking:

  1. geweldig leuke kaart heb je gemaakt, alles past mooi bij elkaar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen