Volgers

zondag 15 mei 2011

Tulpenlaantje

Hallo,

Ik ben weer druk bezig geweest. Ik heb deze kaart op gebouwd in laagjes,waardoor je een extra 3d effect krijgt.
De boom is er één van magnolia, de boom heb ik letterlijk doormidden geknipt. De lucht en het paadje ,heb ik bewerkt met de copic stiften. Heb allemaal kleine stipjes gezet,waardoor je het gevoel krijgt dat alles een beetje zweeft.

En natuurlijk de rand van de kaart met een supermooie Martha Stewart pons.
Copic kleuren heb ik niet allemaal opgeschreven,ik heb er namelijk wel heel veel gebruikt. Mocht je het willen weten,dan zie ik wel een mailtje van jullie tegemoet.

Fijne Dag nog en veel knutselplezier.
Groetjes Ginette

1 opmerking:

  1. prachtig kaartje, mooi het diepte effect, het lijkt wel een schilderijtje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen